• Cosy Den presents: FOSCA (UK) + FRIDAY BRIDGE with DJs Ville (Cats on Fire) + TBA at Landet, LM Ericssons väg 27, Stockholm - Wednesday the 26th of March, 19-00, 80 kr and 18 yrs
  • DJ set and records for sale at INDIEGRANSKAUEN! Live: Je Suis Animal (NO/UK) + The Megaphonic Thrift (NO) + The April Skies (NO) + TBA in Bergen, Norway - Saturday the 26th of April, details coming soon!
  • Cosy Recordings (Karin + Mattias) dj set and records for sale at KLUBB POPULÄR! Live: Elenette + Palpitation at Storan, Kungsparken 1, Gothenburg - Saturday the 17th of May, 22-03, X0 kr and 20 yrs
  • DJ set and records for sale at HIT THE NORTH! Live: Elenette + TBA in Hamburg, Germany - Friday the 4th of July, details coming soon!
  • Cosy Den at Myspace - Youtube - Mail/MSN - Distro - LastFm - Facebook
  • måndag, maj 29, 2006

    Lite googlande + utökad distro

    Jerry är ju i Stockholm och på Popaganda. Ramlade istället över Cosy Den är där det händer, en liten betraktelse över den senaste Cosy-kvällen.

    Dessutom hittade jag en tråd om goes Hemliga #2...

    När nästa Cosy-evenemang äger rum har jag inte riktigt koll på, men tro mig, det är grejer på gång. Kanske framförallt till tidig höst.
    Då kommer man hur som helst att mötas av en utökad skivdistro! Johan och Martin tog med ett axplock från Östersunds popscen.
    Här är hela listan på skivor du kan köpa på Cosy Den:

    Fibi Frap "...remembers being born"
    cdr, egenutgiven, 12 låtar, 14 ex.
    30:-

    Hartmans, The "Svenska mördare" NYHET!
    cdr, egenutgiven, 4 låtar
    30:-

    Hospitalet "sfh II" NYHET!
    cdr, sfh, 4 låtar (omslaget signerat istället för tryckt).
    20:-

    Hospitalet "Ge mig 5 EP" NYHET!
    cdr, sfh, 5 låtar.
    40:-

    Kattmusik "Kudaranai"
    cdr, egenutgiven, 5 låtar, 30 ex.
    20:-

    Las Palmas "Vi blir i familjen"
    cdep, Edenborg, 6 låtar.
    40:-

    Penny Century "This is not my song anymore" NYHET!
    cdr, egenutgiven & handtryckt, 3 låtar.
    40:-

    Suburban Kids With Biblical Names "#2"
    cdep, Labrador, 4 låtar.
    30:-

    V/A "Cosy Den goes lägenhet ett år"
    cdr, Don't get off in Kortedala, 19 låtar, 100 ex.
    30:- (kan även beställas genom Delicious Goldfish)

    1 Comments:

    Blogger Tom Jerry Boman said...

    Ja, det var ju fikon att jag missade ett Cosy den! Men men, jag fick se och höra GUD aka Henrik Berggren med gitarr, och det var ta mig fan det bästa den här sidan streoinpelingstekniken!
    Fast jag får erkänna, jag saknade stämningen på Cosy...Next time next time!

    5/29/2006 05:17:00 em  

    Skicka en kommentar

    << Home