• Cosy Den presents: FOSCA (UK) + FRIDAY BRIDGE with DJs Ville (Cats on Fire) + TBA at Landet, LM Ericssons väg 27, Stockholm - Wednesday the 26th of March, 19-00, 80 kr and 18 yrs
  • DJ set and records for sale at INDIEGRANSKAUEN! Live: Je Suis Animal (NO/UK) + The Megaphonic Thrift (NO) + The April Skies (NO) + TBA in Bergen, Norway - Saturday the 26th of April, details coming soon!
  • Cosy Recordings (Karin + Mattias) dj set and records for sale at KLUBB POPULÄR! Live: Elenette + Palpitation at Storan, Kungsparken 1, Gothenburg - Saturday the 17th of May, 22-03, X0 kr and 20 yrs
  • DJ set and records for sale at HIT THE NORTH! Live: Elenette + TBA in Hamburg, Germany - Friday the 4th of July, details coming soon!
  • Cosy Den at Myspace - Youtube - Mail/MSN - Distro - LastFm - Facebook
  • onsdag, maj 17, 2006

    Mer om Erik!

    holy holy
    2005-06-14 12:20:39
    Email
    Hemsida
    det skulle vara kul med erik halldén på cosy den. han är bra.

    Detta är klippt från Cosy-gästboken. Som man ropar får man svar, jag säger bara det.

    Här kommer, som utlovat, lite mer läsning om Erik Halldén!

    Bilder från spelningen på Huskvarna Folkets Park (Popadelica) för drygt två veckor sedan
    "A portrait of the singer as a married man" får 4/5 av Le Manchesters Jonas Wååg
    Holland gillar uppföljaren
    Knappt ett år gammal konsertrecension av Jerry Boman

    Jag är kär! Jag blir helt betagen av den här musiken. Den lille rädde killen sjunger om sin mamma kommunisten, Kurt Cobain och om Ektorp. Det är helt rakt in i själen.
    Jag stod faktiskt och övervägde om jag skulle ge killen en kram under spelningen, men jag väntade till efteråt.
    Tack Erik för att du vågar. Du ser rädd ut. Man sätt dig alltid på en scen. Vi kommer hålla dig under armarna. Du kan inte misslyckas eller ramla. Tack.
    Jerry Boman, TV4 Göteborg

    Kör en favorit i repris med kartan också: