• Cosy Den presents: FOSCA (UK) + FRIDAY BRIDGE with DJs Ville (Cats on Fire) + TBA at Landet, LM Ericssons väg 27, Stockholm - Wednesday the 26th of March, 19-00, 80 kr and 18 yrs
  • DJ set and records for sale at INDIEGRANSKAUEN! Live: Je Suis Animal (NO/UK) + The Megaphonic Thrift (NO) + The April Skies (NO) + TBA in Bergen, Norway - Saturday the 26th of April, details coming soon!
  • Cosy Recordings (Karin + Mattias) dj set and records for sale at KLUBB POPULÄR! Live: Elenette + Palpitation at Storan, Kungsparken 1, Gothenburg - Saturday the 17th of May, 22-03, X0 kr and 20 yrs
  • DJ set and records for sale at HIT THE NORTH! Live: Elenette + TBA in Hamburg, Germany - Friday the 4th of July, details coming soon!
  • Cosy Den at Myspace - Youtube - Mail/MSN - Distro - LastFm - Facebook
  • måndag, augusti 14, 2006

    Lost for words, but here are a few


    Tack så mycket för igår! Den kvällen kvalar lätt in om jag sätter mig och gör en topp 10-lista över de bästa kvällarna i mitt liv. Lätt. Jag vill tacka alla som spelade och alla som kom och såg spelningarna. Ett särskilt tack till de besökare och artister som hjälpte till att köra folk från Ronneby när jag, Pär och Lars fick kollektivt hjärnsläpp. Frukostpunken, som i skrivande stund just avslutats, var också mycket fin. Vi hoppas på en lite mer välorganiserad men lika trevlig festival nästa år!

    Thank you so much for yesterday! That night would easily qualify for a top 10 list of the best ones in my life. Easily. I'd like to thank everyone who played and everyone who came to see the gigs. A special thank you to the visitors and artists who helped driving people from Ronneby when me, Pär and Lars had a simultaneous loss of memory. The breakfast punk, which has just finished as I'm writing this, was lovely aswell. We're hoping for a slightly better organized but equally enjoyable festival next year!

    YOU ALL HAVE AMAZING POWERS!

    ***

    Förresten, Pär är ju en rolig kille.

    Mattias: Kolla, jag har fått myspace-mail från nån som skriver om BQ och gör musik under namnet HolyLisaHoly!
    Pär: Ah, det var ju ganska roligt.
    Mattias: Ja, det är mycket nu. Cosy Den och Holy Holy och Penny Century.
    Pär: Ja, det är ju helt sjukt det där med Penny Century.
    Mattias: Ja, verkligen.
    Pär: Man undrar ju hur det ska sluta...
    Mattias: Mm, fast jag tror den där killen har bytt nu.
    Pär: Till vad?
    Mattias: Jag minns faktiskt inte.
    Pär: Personality Crisis, kanske?
    Mattias och Pär: *papegojskratt*