• Cosy Den presents: FOSCA (UK) + FRIDAY BRIDGE with DJs Ville (Cats on Fire) + TBA at Landet, LM Ericssons väg 27, Stockholm - Wednesday the 26th of March, 19-00, 80 kr and 18 yrs
  • DJ set and records for sale at INDIEGRANSKAUEN! Live: Je Suis Animal (NO/UK) + The Megaphonic Thrift (NO) + The April Skies (NO) + TBA in Bergen, Norway - Saturday the 26th of April, details coming soon!
  • Cosy Recordings (Karin + Mattias) dj set and records for sale at KLUBB POPULÄR! Live: Elenette + Palpitation at Storan, Kungsparken 1, Gothenburg - Saturday the 17th of May, 22-03, X0 kr and 20 yrs
  • DJ set and records for sale at HIT THE NORTH! Live: Elenette + TBA in Hamburg, Germany - Friday the 4th of July, details coming soon!
  • Cosy Den at Myspace - Youtube - Mail/MSN - Distro - LastFm - Facebook
  • fredag, augusti 18, 2006

    Förhandsbokningen till Casiotone For The Painfully Alone (us) + The Dead Science (us) + Tiny Well-Placed Bleep (Bergsjön) + TBA släpps NU!


    Förhandsbokningen till Cosy Den goes casio fredagen den 22:a september på Underjorden släpps NU!

    Som alltid gäller följande: du skickar ett mail till popen_maste_do@hotmail.com med för- och efternamn samt personnummer på dig själv dem du tänkt ta med dig. Då får du ett mail tillbaka där jag bekräftar att du reserverat plats. Sedan uppger man bara sitt namn i entrén. Det finns ingen begränsning på hur många du får boka in.

    Det är inte obligatoriskt att förhandsboka din plats men du kommer garanterat in. Och jag vet ungefär hur många som dyker upp så jag slipper ligga sömnlös och undra om jag går runt.
    Om det börjar bli ont om plats meddelar jag detta här.
    Får du eller någon annan av dem du bokat in förhinder måste du meddela detta så fort det bara går så att jag kan ge biljetten till någon annan.

    Jag ska vara lika rak som alltid, hade jag tänkt!
    En till svensk artist är på g.
    Jag behöver få in 650 dollar + pengar till mat och till de svenska akterna.
    Entrén ligger därför på 80 kronor.

    Adressen är Brahegatan 11, du åker till spårvagnshållplats SKF, och du kan läsa mer om kvällen här!

    Välkommen!