• Cosy Den presents: FOSCA (UK) + FRIDAY BRIDGE with DJs Ville (Cats on Fire) + TBA at Landet, LM Ericssons väg 27, Stockholm - Wednesday the 26th of March, 19-00, 80 kr and 18 yrs
  • DJ set and records for sale at INDIEGRANSKAUEN! Live: Je Suis Animal (NO/UK) + The Megaphonic Thrift (NO) + The April Skies (NO) + TBA in Bergen, Norway - Saturday the 26th of April, details coming soon!
  • Cosy Recordings (Karin + Mattias) dj set and records for sale at KLUBB POPULÄR! Live: Elenette + Palpitation at Storan, Kungsparken 1, Gothenburg - Saturday the 17th of May, 22-03, X0 kr and 20 yrs
  • DJ set and records for sale at HIT THE NORTH! Live: Elenette + TBA in Hamburg, Germany - Friday the 4th of July, details coming soon!
  • Cosy Den at Myspace - Youtube - Mail/MSN - Distro - LastFm - Facebook
  • torsdag, augusti 31, 2006

    60/100 den 22:a!

    I skrivande stund har 37 personer bokat in sig till Cosy Den goes Casio. För att premiera dessa, och den som bokar plats framöver, ger jag 20 kronors rabatt till förhandsbokade. Och såhär i valtider kan jag berätta hur jag finansierar detta; genom att höja direktinsläppspriset med lika mycket. Alltså: 60 kronor för förhandsbokade, 100 för icke förhandsbokade! Och förhandsbokar gör du som vanligt genom att skicka ett mail med för- och efternamn samt personnummer så blir du avprickad i entrén.

    ***

    Fler råttor än någonsin denna varma sommar. Tur att vi även har en smärre kattinvasion! Mattias Björkas har kommit hit (han har förresten lagt upp fjärde delen av resekrönikan nu). Treat him kindly. Och snart kommer även Ville. Känns som jag kommer ha en sjukt mycket trevligare vinter än jag trodde för några månader sedan.

    3 Comments:

    Anonymous Anonym said...

    men kan inte katterna hålla sig lite, 15e är man ju högst troligen i danmark för poprevo... det var ju typiskt.

    8/31/2006 09:08:00 em  
    Blogger Mattias said...

    Ja, det är en jävligt trist krock!
    Jag vill också dit. Men för mig faller det nog på pengar också...

    9/01/2006 01:00:00 fm  
    Anonymous Anonym said...

    jag får se hur jag har det med skola/pengar. men högst troligen så blir det ju danmark. men agent simple, två katter och white town, det lockar! (agent simple gjorde nog bästa (om inte så bland top 2) spelningen som jag såg på emma)

    9/01/2006 10:20:00 fm  

    Skicka en kommentar

    << Home