• Cosy Den presents: FOSCA (UK) + FRIDAY BRIDGE with DJs Ville (Cats on Fire) + TBA at Landet, LM Ericssons väg 27, Stockholm - Wednesday the 26th of March, 19-00, 80 kr and 18 yrs
  • DJ set and records for sale at INDIEGRANSKAUEN! Live: Je Suis Animal (NO/UK) + The Megaphonic Thrift (NO) + The April Skies (NO) + TBA in Bergen, Norway - Saturday the 26th of April, details coming soon!
  • Cosy Recordings (Karin + Mattias) dj set and records for sale at KLUBB POPULÄR! Live: Elenette + Palpitation at Storan, Kungsparken 1, Gothenburg - Saturday the 17th of May, 22-03, X0 kr and 20 yrs
  • DJ set and records for sale at HIT THE NORTH! Live: Elenette + TBA in Hamburg, Germany - Friday the 4th of July, details coming soon!
  • Cosy Den at Myspace - Youtube - Mail/MSN - Distro - LastFm - Facebook
  • måndag, april 17, 2006

    Uppladdning


    Nu debuterar Cosy Den-bloggen som mp3-blogg. Först ut blir, med god hjälp av Pär och den okända person som rippat spelningen från kassett, Bear Quartet live i Luleå 1993. Håll till godo!
    Filen ligger uppe så länge jag inte behöver utrymmet till annat.

    4 Comments:

    Anonymous Anonym said...

    Är bilden från spelningen 1993? Gick det så vilt till!

    4/19/2006 11:10:00 fm  
    Blogger Mattias said...

    Nja, jag tror inte att Lars-Inge var där.

    4/19/2006 06:24:00 em  
    Blogger chops said...

    du, det skulle jag verkligen vilja höra, men det går inte längre. hur får jag tag på spelningen?

    5/19/2008 04:58:00 em  
    Blogger Mattias said...

    Hallå.
    Hm, jag tror inte jag har kvar spelningen på datorn, men rimligen borde du kunna få tag på den genom att maila Pär (kill_uncle (at) hotmail.com).
    Hoppas det löser sig.

    5/19/2008 06:08:00 em  

    Skicka en kommentar

    << Home