• Cosy Den presents: FOSCA (UK) + FRIDAY BRIDGE with DJs Ville (Cats on Fire) + TBA at Landet, LM Ericssons väg 27, Stockholm - Wednesday the 26th of March, 19-00, 80 kr and 18 yrs
  • DJ set and records for sale at INDIEGRANSKAUEN! Live: Je Suis Animal (NO/UK) + The Megaphonic Thrift (NO) + The April Skies (NO) + TBA in Bergen, Norway - Saturday the 26th of April, details coming soon!
  • Cosy Recordings (Karin + Mattias) dj set and records for sale at KLUBB POPULÄR! Live: Elenette + Palpitation at Storan, Kungsparken 1, Gothenburg - Saturday the 17th of May, 22-03, X0 kr and 20 yrs
  • DJ set and records for sale at HIT THE NORTH! Live: Elenette + TBA in Hamburg, Germany - Friday the 4th of July, details coming soon!
  • Cosy Den at Myspace - Youtube - Mail/MSN - Distro - LastFm - Facebook
  • fredag, april 28, 2006

    Cosy Den ger er Agent Simple!


    Agent Simple-Stefan kommer att ge sig på ett soloäventyr nu på söndag! Därmed är vår redan fylliga line-up nu än mer fullspäckad.
    Stefan har ju spelat på Cosy två gånger tidigare, då med fullt band. Att ringa honom om söndagen var något jag tänkt göra men inte kommit mig för. Ända sedan jag och Johan var och lämnade saker här i söndags har jag tänkt höra med Stefan, teatersalongen skulle ju passa som hand i handske. Men han har inte varit inne på msn när jag varit det, och jag har rotat efter hans nummer utan framgång. Nu sitter jag på Underjorden och för en stund sedan fick jag den briljanta idén att slå på eniro.se - där fanns han. Och nu kommer han att vara er grädde på söndag!

    Om du mot förmodan inte hört Agent Simples EP "I got mad at the kids" kan du ladda ner den:

    1. Make a right at Jordfallsmotet

    2. I wouldn't know
    3. My punk
    4. Brother

    Lite mer info kommer när jag är hemma efter kvällens begivenheter och flyerutdelning.
    Här är vad vi delar ut ikväll: